همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت توانمندسازی معلمان قرآن کریم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، از سیاست آموزش و پرورش مبنی بر ساماندهی و بهسازی معلمان قرآن کریم خبر داد.

علی اصغر فانی

به گزارش ایکنا، علی‌اصغر فانی در آستانه آغاز سال تحصیلی 95-94، گفت: تولید کتاب گویا برای درس‌های قرآن، زبان انگلیسی و فارسی یکی از کارهای ارزشمند آموزش و پرورش در سال 93 و 94، 95 است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های حوزه پرورشی آموزش و پرورش گفت: فعالیت‌های خوبی را در این حوزه از جمله حفظ موضوعی قرآن، چاپ قرآن و آیات منتخب و همچنین توسعه و احداث 650 دارالقرآن صورت گرفته است همچنین توسعه و آموزش تربیتی دانش‌آموزان را داشته‌ایم.

وزير آموزش و پرورش در پاسخ به سوالي مبنی بر توانمندسازی معلمان قرآنی با شروع تحصیلی جدید، گفت: به طور کلی سیاست‌های آموزش و پرورش، ساماندهی و بهسازی تمام معلمان از جمله معلمان قرآن کریم است. سال گذشته برنامه‌ای را برای ساماندهی نیروهای مشاوره داشتیم که دوره‌ای برای توانمند سازی آنها بود که در ادامه این برنامه در حوزه قرآنی هم آموزش‌هایی را خواهیم داشت و امیدواریم با این اقدام بتوانیم به نقطه اوج فعالیت معلمان قرآنی برسیم.

کد خبر 307219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha